Nubblies.net Forums - Wtf Did You Google To End Up Here?  

Go Back   Nubblies.net Forums - Wtf Did You Google To End Up Here? > Members List

Notices

DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute DDTempest has a reputation beyond repute

DDTempest DDTempest is offline

Ahoy Fuckbag

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2
  1. truyenthai
    07-24-2015 04:17 AM - permalink
    truyenthai
    Cự Ma thủ lĩnh vừa nói dứt lời, lập tức hạ lệnh cho Tiểu Khô Lâu tấn công.
    Sau khi Tiểu Khô Lâu nhận được mệnh lệnh tấn công của hắn, một chân co một chân thẳng, đột nhiên giống như một thanh kiếm sắc bén xông ra ngoài, cốt đao trong tay ở trên không lóe lên một đạo quang mang ngăm đen bay ra ngoài trước một bước. "Phập" một tiếng, một tên Cự Ma Chiến sĩ xông đến đầu tiên bị cốt đao đâm thủng trán giống như là đâm qua một tờ giấy, ngă quay lơ xuống đất.
    học kế toán thực hành
    học kế toán tại long biên
    học kế toán tại thanh xuân
    Rattan Furniture Bedroom
    mu private
    nhạc sàn cực mạnh

    Thanh tiểu cốt đao sau khi đâm xuyên qua sọ của một tên Cự Ma Chiến sĩ cũng không hề dừng lại mà theo sự điều khiển của Tiểu Khô Lâu tiếp tục rú rít ở trên không như là một U linh đ̣i mạng, mang theo tiếng kêu đinh tai nhức óc,
  2. Mr. Blonde
    03-31-2010 01:55 PM - permalink
    Mr. Blonde
    Thanks for the secret contest sacrifice!

About Me

  • About DDTempest
    Location
    In a pineapple under the sea
    Affiliation
    Ninja
  • Signature
    Quote:
    You often seem to think that the lowest-hanging-fruit makes you some sort of comedy genius. You're just not a good person. You're spiteful, constantly negative, and bring others down to make yourself feel better. I just don't have room for that.

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 08-17-2014 08:01 PM
  • Join Date: 09-26-2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

187030 point(s) total     Latest Reputation Received
  Thread Date Comment
X things you wish you... 08-07-2014 07:20 PM
Casey Kasem is fucking... 06-16-2014 01:01 AM god damned right
Nubblite Travel Thread 05-18-2014 04:58 PM lol
Stupid Fucking News Shit 01-27-2014 12:43 PM
It's Happening 10-20-2013 12:39 PM
It's Happening 10-19-2013 01:39 PM
Arts and Crafts 10-01-2013 07:38 PM extra props for wire box set too
Arts and Crafts 09-30-2013 01:39 AM Very cool
Arts and Crafts 09-26-2013 01:23 PM Nice thread
Nubblite Travel Thread 08-26-2013 11:09 PM
Best Article I've read... 07-26-2013 12:03 PM yup... f3lix' naivety and faith in "the system" is adorable though
National Ham Day 07-25-2013 12:15 PM
Shortest Books Written... 07-19-2013 03:49 AM You made me giggle
Shortest Books Written... 07-18-2013 09:05 PM
Who is going to hell?... 07-05-2013 01:08 PM
Hobbies and Shit 06-27-2013 12:10 PM
Bitcoins 04-07-2013 09:33 PM Nice moves
DH's Kick Ass Shit,... 02-25-2013 12:53 PM I actually said this in my head immediately after reading f3lix's reply, but told myself it wouldn't go over well. I appreciate your humor, sir.
Rant of the Day 02-07-2013 07:17 PM Well played imo
Rant of the Day 02-07-2013 10:34 AM Men!
Rant of the Day 02-06-2013 06:28 PM Concise
Stadiums/Arenas you... 02-04-2013 02:09 PM while i like this post. negreps given for retaliatory reasons based on retaliatory negreps for unjust negreps regarding mentioning unjust negreps get negreps.
Small Confession of the... 10-01-2012 02:15 PM haha!
AP is a jew 09-27-2012 01:46 AM beat me to it.
Things Mr. Blonde likes 09-15-2012 07:43 AM so simple and yet quite good
Things f3lix Won't Like 09-08-2012 08:25 PM You're a faggot
2012 Election 09-04-2012 07:48 PM lol
The Universe 08-18-2012 04:17 PM Who speaks for the Earth?
Stupid Fucking News Shit 07-26-2012 01:09 AM
Another Colorado mass... 07-24-2012 04:23 PM RiGHT?! thank you
Prometheus 06-19-2012 08:31 AM Angrily, that's how.
Prometheus 06-17-2012 08:58 AM
Another Thread about... 06-07-2012 02:57 AM THANK YOU
Kick-Ass Picture of the... 05-18-2012 11:35 AM
TNB & monkeyshines 05-05-2012 09:47 AM
Warning 04-25-2012 05:04 PM
Tattoos 04-21-2012 08:45 AM well done.
Rant of the Day 04-17-2012 02:45 PM
Declaration of Human... 04-11-2012 11:23 AM lol
Tattoos 03-30-2012 09:20 AM
Mexico's War on Drugs 02-20-2012 12:07 PM BB reference
Rant of the Day 02-13-2012 12:14 PM Ouch. Here's a rep to try to turn things around.
Rant of the Day 02-11-2012 09:27 PM
Rant of the Day 02-10-2012 06:12 PM I'm pro-condescencion fwiw
Managing Debt 02-07-2012 07:19 PM
Rats. 02-02-2012 08:25 AM nail, meet head
Youtube Music Video of... 02-02-2012 02:07 AM
Skydiving 01-30-2012 11:46 AM excellent
Tattoos 01-27-2012 10:57 PM
Letters of Complaint 01-10-2012 01:26 PM




All times are GMT -5. The time now is 06:34 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright © 2002-∞ - Nubblies.net